Φοιτητικός Διαγωνισμός Μάρκετινγκ για το «Καλύτερο Νέο Προϊόν 2016»

Την Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Ρ.Α. College, ο καθιερωμένος, φοιτητικός διαγωνισμός Μάρκετινγκ για την ανάδειξη του «Καλύτερου νέου προϊόντος.» Ο διαγωνισμός ήταν μέρος της ομαδικής εργασίας του μαθήματος Marketing Principles and Concepts και απαιτούσε από τους φοιτητές να επιλέξουν ένα στοχευόμενο τμήμα καταναλωτών, να προσδιορίσουν τις ανάγκες/επιθυμίες ή απαιτήσεις του και να αναπτύξουν ένα καινοτόμο προϊόν που θα ικανοποιεί το συγκεκριμένο τμήμα αγοράς. Επιπλέον, θα έπρεπε να προωθήσουν ανταγωνιστικά το νέο προϊόν τους στην αγορά. Οι ομάδες αξιολογήθηκαν με βάση την αποτελεσματικότητα των δεξιοτήτων τους στη στρατηγική του Μάρκετινγκ καθώς και την καινοτομία των προϊόντων τους.

«Καλύτερο Νέο Προϊόν 2016» αναδείχθηκε το Sugar up and down, ένα ειδικό τσιρότο για διαβητικούς που ανιχνεύει υψηλά και χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και κατά συνέπεια δρα  ενδοφλεβίως για την εξισορρόπηση του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα. Στα μέλη της νικήτριας ομάδας, Σταύρο  Φιλίππου, Μιχάλη Κυριάκου, Θεοδοσία Κώστα και  Μαρία Έλενα Ευαγγέλου απονεμήθηκαν χρυσά μετάλλια για την καινοτόμο και συλλογική εργασία τους.